Z6_PPGAHG800HBI806C02II5NTI46
Z7_PPGAHG800HBI806C02II5NTI22
Проект на бюджет на общината Бюджет на общината Месечни отчети по изпълнението на бюджета Тримесечни отчети по изпълнение на бюджета Годишен отчет за изпълнението на бюджета Отчет за сметките на средства от ЕС

Бюджет и финансови отчети

Дата на публикуване: 08.09.2020
Последна актуализация: 14.02.2023

 

Дейностите се осъществяват от отдел „Бюджет, финанси и управление на средства“, като отделът извършва следните дейности:

  • Оказва методична помощ по разработването и изпълнението на бюджета на всички бюджетни дейности и кметства и второстепенни разпоредители в общината.
  • Следи ежемесечно за изпълнението на бюджета и при необходимост внася предложения до кмета на общината за извършване на промени.
  • Обобщава бюджетите на второстепенните разпоредители с бюджет и формира консолидирания бюджет.
  • Разработва разчетите за капиталовите разходи съвместно с други структурни звена от общинската администрация и разработва бюджетните прогнози, планира приходите и разходите в общинския бюджет.
  • Осъществява методическо ръководство и контрол на второстепенните разпоредители с бюджет по прилагането на нормативната база за осъществяване на бюджетния процес.
  • Организира и координира съставянето на проект на бюджет на общината за съответната година изготвя бюджетната прогноза за местните дейности за следващите три години и по съставяне, приемане, изпълнение, актуализиране и отчитане на бюджета.
  • Организира съставянето на бюджетната прогноза и на бюджета на общината и при спазване на указанията на Министерството на финансите.
  • Подготвя корекции по консолидирания бюджет на общината и бюджетите на второстепенните разпоредители, на база извършени промени от министерство на финансите, получени средства по национални и европейски програми под формата на трансфери.
  • Подготвя становище по постъпили искания за компенсирани промени между дейностите и параграфите по бюджетите на кметствата и второстепенните разпоредители, финансирани от общинския бюджет.
  • Извършва анализи на отчетите по изпълнение на бюджета и предлага мерки за отстраняване на установени пропуски.
  • Изготвя анализ на приходите, обхващаш всички приходоизточници с цел повишаване на събираемостта.
  • Изготвя План-сметката за дейностите по чистотата за съответната година.
  • Изготвя обобщени счетоводни отчети за изпълнението на бюджета – месечни и тримесечни.
  • Изготвя годишен счетоводен отчет и приложенията към него съгласно Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти.
  • Организира отчетността на дълготрайните активи на общината.
  • Организира съхранението на счетоводната информация и ползването и съгласно Закона за счетоводството.
  • Осъществява оперативно ръководство за своевременно финансиране на разходите по всички второстепенни разпоредители с бюджет в структурата на общината.
  • Извършва текущ и последващ контрол по разходването на бюджетните средства.
  • Подпомага Кмета на общината за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси, за опазване на общинската собственост и за предотвратяване на разхищения и злоупотреби с парични средства и стоково - материални ценности.
https://www.livechatalternative.com/