Web Content Viewer
ActionsСекретар
Павел Иванов Павлов
Роден през 1966 г. в гр. Пловдив. Завършил Национална търговска гимназия - гр. Пловдив през 1985 г. - специалност "Икономика", профил "Търговия". През 1991 г. завършил Икономически университет град Варна със специалност "Външна търговия". Притежава удостоверение за завършен курс по специалност "Право" с квалификация "Консултант по правни въпроси" и свидетелство за учителска правоспособност по специалност "Стокознание". От 2019 година е на длъжност "Секретар" в община Калояново. Женен с две деца.
ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
• Организира дейността на общинската администрация
• Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за организационно-техническото обезпечаване на дейността им
• Организира деловодното обслужване, документооборота в общината и общинския архив
• Отговаря за дейността на службите по гражданска регистрация и административно обслужване
• Отговаря за поддържането и актуално състояние на избирателните списъци в общината
• Отговаря за организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми
• Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината
• Отговаря за работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица
• Отговаря за изработването на вътрешно-нормативни документи (Устройствен правилник за работа на общинската администрация, Вътрешни правила за заплатите на служителите в администрацията, Правилник за вътрешния трудов ред, процедурите по разработване, утвърждаване и изменение на длъжностните характеристики в Общинска администрация) и др.
• Отговаря за оценяване изпълнението на служителите в общинската администрация
• Отговаря за воденето на регистъра на вероизповеданията
• В рамките на компетентността на общината осъществява връзката и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институции по въпросите на обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на общината
• Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за държавния служител и Кодекса на труда
• Изпълнява и други функции, възложени му от Кмета на общината със закон или с друг нормативен акт